پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 84
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی:
بهره مندی 61 درصدی روستاهای آذربایجان غربی از نعمت گاز/ كلنگ زنی ها، الكی نیستند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت امسال عملیات گاز رسانی به 145 روستای استان آغاز می شود، که با اتمام آنها، جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز در استان به 61 درصد می رسد.

   

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری به نقل از زرین خبر، منصور صادقیان در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به پنج روستای میاندوآب در روستای حسن کندی با اشاره به شبکه گذاری و اقدامات انجام گرفته برای گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار و 300 کیلومتر شبکه گذاری برای گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی آذربایجان غربی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه تنها 33 درصد روستاهای این استان تا پایان سال 93 از نعمت گاز برخوردار بودند، افزود: در هفته دولت امسال، 145 پروژه گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر 162 میلیارد تومان، انجام می شود که با اتمام آنها، جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز در استان به 61 درصد می رسد.

وی گفت: در هفته دولت امسال 76 روستا نیز با افتتاح عملیات گازرسانی و روشن کردن مشعل های گاز که با اعتباری 62 میلیاردتومانی انجام گرفته، به جمع روستاهای برخوردار استان از نعمت گاز اضافه می شوند.

صادقیان با بیان اینکه پروژه گازرسانی به آذربایجان غربی از سال 79 آغاز شده است، تصریح کرد: از سال 93، انقلابی در گاز رسانی در آذربایجان غربی انجام شده و روند توسعه گازرسانی در استان شتاب گرفته که به عینه برای همه مردم ملموس است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهار کرد: سعی کرده ایم تا همه پروژه ها که کلنگ زنی می شوند با تامین هزینه مالی انجام بگیرند تا هیچ کلنگی به صورت الکی بر روی زمین زده نشود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0